19 Eylül 2009 Cumartesi

İddaa'da Cumartesi


İddaa'yı maç takip için oynayanlardanız. Birkaç maç yorumlayayım dedim..


* Bolton-Stoke maçının 0-2 olacağını düşünüyorum 1.55 oran

* Altay-Mersin maçı için Altay'a verilen oran 1.40.. Eğer bu maça oynanacaksa 0-2 oynanır bence. Çok zorlu ve üç ihtimale açık bir maç..

* Ankaragücü-Gençlerbirliği maçının bol gollü olacağını düşünüyorum.. İlk seçenek üst

* Samsunspor, Kocaeli maçında ilk galibiyetini alacak gibi..

* Stuttgart, Köln karşısında iki farklı galibiyet alabilir. Handikaplı maç kodu yazılabilir kupona..

* Diyarbakır-Manisa maçının sonucunu merakla bekliyorum. Bence Manisa'nın kazanma ihtimali daha yüksek. En azından 0-2 lik oranı da güzel..2.70 veya 1.42'lik oranlar güzel..

* Malaga-Santander maçında da favori Malaga bana göre.

Hiç yorum yok: