7 Aralık 2009 Pazartesi

Tok Açın Halinden Anlar (Mı) Artık

Hüseyin Göçek ne yaptı onu biliyorum. Hatalı korner dönüşü yenilen bir gol. Ve sonrası bildiğin kıyamet zaten. Bütün maçı izleyemdiğim için kamuoyunun fikri olan hakem Galatasaray'ı mahvetti düşüncesine katılıyorum. Ama Beşiktaş'ın hakem itirazlarına "ağlıyorlar her maçtan sonra" diyenlerin bu gece göz pınarları kurudu. Yanlı bir yazı yazmadım bu da kesinlikle yanlı değil. Sadece o lafları diyenler hakları yendiğinde belki de bunu daha iyi anladı. Aşağıdaki videoda Galatasaray-Beşiktaş maçından. Bakın gole hatalı kornerden gol yemenin alası o. Hatalı korner dönüşü golde değil o direkt hatalı kornerden gol. Başlıkta da dediğim gibi tok açın halinden anlar artık belki.

1 yorum:

ozhi dedi ki...

bu sene ne oluyor anlamiyorum sene sonuna kadar böyle devam edermi bilmem ama ilahi adalet diyorum ben buna