9 Aralık 2009 Çarşamba

Rıdvan Dilmen ve İlker Yasin Hakkında


Bu akşam oraya Beşiktaşlıları sinir etmek için bilerek konulmuşlardı sanki. Skor kötü, oyun kötü hiçbir şey doğru gitmiyor üstüne de bu ikili konuşuyor. Espriler,gülüşmeler. Oyunla alakaları yok. Daha gruptan kimin nasıl çıkacaklarından haberleri yok. Vallahi yazık. Ferrari yok savunma gibi kafa vuruyormuş, yok onlar kardeşmiş yedikleri içtikleri ayrı gitmezmiş, sadece ellerinden öpüyorum Rüştü'müş.. Ve daha neler neler. Aferin size aferin.

9 yorum:

atxaga dedi ki...

İlker Yasin spor müdürü oldu kurtulduk dedik, adam hala inatla maç anlatıyor... kabus gibi ya; Türk futbolunda İlker Yasin gerçeği...!

smyrnian dedi ki...

yorum kısmına küfür yazılıyo mu?eğer yazılıyosa bu ikiliye okkalı küfürlerim var...

LuckySlevin dedi ki...

Yazmazsak iyi olur. :)

DeLaRue dedi ki...

Beşiktaş düşmanı iki adi adam.İlker senin bu memlekette maç anlatabilmen için ancak spor müdürü olman lazım zaten başka türlü kimse sana maç anlattırmaz.Teknik direktörlük yapmaya maçası yemeyen Rıdvan anca taraflı yorum yaparsın.

muzorta dedi ki...

kartallar kanatlarıyla uçar dedi ya sinir oldum :D

Sinan Yılmaz dedi ki...

Hakikatten ben bir Galatasaraylı olarak bile hissettim bunu. İki Fenerli Beşiktaş'ın mağlubiyetinden zevk alıyor gibiydiler.

Şaklaban şaklaban hareketler...

LuckySlevin dedi ki...

İlker Yasin, Fenerbahçe.. Şaşkınlıkla karşılıyorum

gurcan dedi ki...

ilker yasin fanatik galatasaraylıdır..

gramofon dedi ki...

iyiki stadyumda izlemişim maçı...