24 Aralık 2009 Perşembe

Fatih Tekke'yi İstemek


Galatasaray-Trabzonspor maçında Trabzon maça on kişi başlayıp , maçı on kişi bitirdi. Buna neden olan isim ise tabii ki Gökhan Ünal'dı. Bencilce hareketler, isteksiz koşuşlar, el kol hareketleri. Antipatikliğini bir kez daha sergiledi bu akşam. Gökhan Ünal kendini bir Baros bir Alex kabul ediyor herhalde. Bu akşam hak verdim Trabzonlulara. Hangi konuda mı.. Fatih Tekke konusunda. Ben bile bu akşam Gökhan'ı izlerken sinirlendim gerçekten. Trabzonspor'u destekleyenler kim bilir neler hissediyor bu sene bilmiyorum. Gol yollarında ondan daha beceriksiz olan Umut'u da tebrik etmek lazım. En azından uğraşıyor, pres yapıyor. İlk Şenol Güneş eleştirisini de yapalım. Gökhan orada dururken Gabriç'i çıkarmak pek doğru değildi. Fatih Tekke, Trabzon seyircisinin imdadına koşar umarım. Böylece Gökhan da akıllanmış olur. Akıllanmazsa zaten Anadolu kulüplerinde bulur kendisini. Bir daha hiç eski Gökhan olamaz.

3 yorum:

sukullaci dedi ki...

fb li olarak guiza ya dayanıyorum ama trabzonda daha kötüsünden 2 tane var :s iyi ki fenerliyim

sMAnia dedi ki...

gökhan futbolu kafasinda bitirmis sanirim.

ama tekke de cözümmü bilmiyorum ...

sonucta rusyadada ilk adamlari degildi vede

bu tekkemi cok iyi yoksa sadece gökhandan bir gömlek mi daha iyi bilmiyorum .

ama trabzon icin iyi gider ...

Great White dedi ki...

Ben de biraz önce Gökhan ile ilgili bir yazı yazdım. Şimdiyse bunu gördüm..

Bu adamdan neler çektiğimizi inan tahmin edemezsiniz. Sizin TS maçlarını izlerken bize karşı hissettiğiniz acıma duygusunu biz acı verici ızdırap olarak yaşıyoruz her maçta..

Kısa ve öz yazı için de teşekkürler..