13 Aralık 2009 Pazar

İleri 3'lü ve Yiğit İncedemir


Cuma akşamı Trt ekranlarında Kerem Öncel'in sunuculuğunu yaptığı, Gürkan Kubilay ve Serdar Çelikler'in yorumlarını belirttiği '' İleri 3'lü '' programını seyrettim. Maçlar oynanmadan önce liglerin ve takımların analizini yapan, iddaa severlere güzel tüyolar veren bir program. Manisaspor - Beşiktaş maçının analizini yaparken de '' Yiğit İncedemir '' adlı oyuncuya dikkat çekmişlerdi. Daha önce çok duymamıştım ismini ama bir kaç video ile çok iyi top kapma özelliği olduğunu gösterdiler. Zaten bunu vurgulamak istediler. Kaptıkları topları da olumlu şekilde kullanmasına dikkat çektiler. Bu akşam dikkat edeceğim bu isme. Türk Futbol'u için önemli bir isim dediler. Bakalım nasıl bir performans gösterecek ?

2 yorum:

yusuf dedi ki...

dun gece uyumadan sabaha kadar sızın programınızı seyrettım ve m.cıty macnda tevezınoynamyacagını soyledınız ve bundan dolayıda mcın alt bıtecgını garantısın verdıniz tevezoynadı ve gol attı unu nasıl acıklıyacaksınz cok merak edıyorum

Adsız dedi ki...

sayın Bülent uygun hem futbol kariyerinde hem teknik trektör yönünden hemde insan yönünden adam gibi bir adamdır. kendisi herşeyin en iyisine layıktır. başarılar diliyorum kendisine. ankara dan mahomu. borsa analisti