3 Aralık 2009 Perşembe

Eren'in Şanssızlığı...


Geçtiğimiz sezon başında ümit veren performansı sonucu Altay'dan Kayserspor'a transfer olan genç yetenek Eren Güngör'ün şanssızlığından bahsetmek istiyorum biraz. Aslında onun için herşey yolunda gidiyordu. 3 sene içinde İzmir'in semt takımı Çamdibispor'dan Altay'a oradan da 2008 sezonu başında Kayseri'ye gelmişti Eren. Tolunay Kafkas ve Kayserispor yönetimi gerçekten çok önemli bir yeteneği kapmıştı daha kimseler farketmeden. Burada bu kişileri kutlamak istiyorum gerçekten. Üstelik Tolunay hocayı da kendisine ilk önemli maç olan Süper Kupa finalinde Galatasaray'a karşı şans vermesiyle sevmeye bile başlamıştım. Eren ile beraberinde Bilal Aziz, Durmuş gibi diğer genç yeteneklere de şans veriyordu, şu anda da yine Merter, Ömer, Semih gibi bir çok gence şans veriyor Tolunay hoca.

Eren ile devam edersek, işte o final maçında gerçekten birçok kişinin dikkatini çekmişti Eren. Belki de topa dan dun vuran, rastgele uzaklaştıran, saçmasapan penaltılar yapan defanslardan olmadığı, gerçekten teknik özellikleri olan ve soğuk kanlı bir defans olduğu için dikkat çekmişti Eren. Ama ben yine de o sezon boyunca 34 maçın neredeyse tamamına yakınında forma giymesiyle gerçekten mutlu olmuştum genç oyuncu için. Spor dünyasında artık tanınan, sayılan bir oyuncu olmuştu Eren. Hele bir de Fatih Hoca'nın Milli Takımına girince ve büyük takımlarla ismi geçmeye başlayınca "tamam" dedim artık. Türkiye gerçekten bir yeteneğini daha keşfetmiş, gelecek için sağlam bir defans oyuncuya sahip olmuştu.

O sene herşey güzel geçmişti ama 2009-2010 sezoun için herşey böyle güzel gitmeyecekti. Yeni sezon hazırlıklarında antrenmanda bir futbolcunun yaşayacağı en talihsiz sakatlık olan çapraz bağların kopması ile karşı karşıya geliyordu Eren. Sonra iyileşmeye yakınken nükseden aynı sakatlık ile yeşil sahalardan iyice uzak kalıyordu. Tedavi süreci çok zorlukla ilerlemekteymiş ve bu sezon boyunca da büyük ihtimalle hiç forma giyemeyecekmiş Eren. Gerçekten 21 yaşında en verimli ve çok başarılı bir performansa sahip olduğu bu dönemde geçirdiği sakatlık malesef hem kendisi hem de Türk futbolu için büyük bir şansızlık. Ama ben buna sadece bir tehir ya da ara verme olayı demek istiyorum ve inanıyorum ki bu sene olmasa da önümüzdeki sezon daha sağlam bir şekilde sahalarda göreceğiz kendisini. Yolun açık olsun Eren Güngör.

1 yorum:

Adnan ENGİN dedi ki...

Yakın bir gelecekte defans hattında yeni bir Arda Turan olacağına inandığım Eren maalesef şanssız bir dönem geçiriyor. Umarım en kısa sürede şansızlıklar yakasnı bırakır