15 Aralık 2009 Salı

Arshavin ve Söylemleri

Arshavin'in Liverpool maçı sonrası yaptığı açıklamada; '' Liverpool ilk 3'e girer '' demesini ilginç karşıladım. Arsenal taraftarlarını da kızdıracak cinsten bir açıklama aslında. Arsenal'i kaçıncı sırada görüyorsun o zaman diye sorarlar adama. Cümle alem biliyor ilk 2'nin Chelsea ve Manchester United'e ait olduğunu. Yani kendim olarak böle düşünüyorum. Peki kendini kaçıncı sırada görüyorsun o zaman?? 4, 5, 6 .. Gerçi Arsenal 3. sırada. Ve bir maçı eksik. 2. Manchester United'le de arasında tam 3 puan fark var. Eksik Bolton maçını kazandıklarında aynı puana ulaşacaklar. Biraz fazla salladım Arshavin ve Arsenal'e.

Bu açıklamada ya Liverpool'u ezdi ben anlayamadım, ya da Chelsea'yle Manchester United'e gözdağı verdi. '' Biz şampiyonuz, Liverpool'da ilk 3'e girer. Chelsea-Manu siz aranızda 2.'liği paylaşın'' demeye getirdi. Biraz fazla paranoya kurdum sanırım. Halbuki niye bu kadar fazla şaşırıp tepki verdim ki. Alışmış olmam lazım Balotelli'nin '' Milan taraftarıyım '' , Materazzi'nin '' Juve bizden daha iyi bir ekip '' gibi söylemlerinden sonra böyle açıklamalar duymaya..

Hiç yorum yok: