9 Ağustos 2009 Pazar

İnciler #3

"Oyunculara uzaktan şut atmayı yasaklamıştık, çünkü çoğu zaman dışarı atıyorlardı. Ama bu kuralı bozduğu için mutluyum." Kevin Nolan'ın uzaktan golü ile Bolton'un Tottenham'ı yendiğinde Bolton teknik patronu Sam Allardyce söylüyor.
" Maçtan sonra söylemedikleri sürece, maç öncesi şarkıları sölemeleri umrumuzda değil." İngiltere kaptanı Beckham , Arjantinlilerin maç öncesi homofobik şarkılar sölemeleri hakkında konuşuyor.
"Bi maçta üç mü. Bu benim için iyi bile, normalde dört ya da beş." Steven Gerrard Arjantin maçındaki kendi pozisyonunun değişme sayısı üzerine konuşuyor.
"Port Vale takımı ile Wrexham'a karşı oynuyordum ve onların Trinidad'lı defans oyuncusu Dannice Lawrance devre arasında yanıma geldi. Dev gibiyidi ve "Burada ne oluyor?" dedim kendi kendime. Ama o bana sakin bi şekilde sadece şunu söledi.- Duydum ki sende biraz ' Trini ' kanı varmış, öyle mi?" Port Vale'den Chris Birchall, Trinidad'ın 60 yıldaki tek beyaz oyuncusu, uluslararası kariyerinin nasıl başladığını açıklıyor. Birchall Trinidad Tobago ile ilk milli ilk maçında Bahreyn'e karşı eşitliği getiren harika bir gol atarak süper bir başlangıç yapmış
" Tavanım kırıldı, arabam çarpık ve iki maç kaybettik. Ama sağlığım yerinde ve üst kattaki büyük adama neden bize 1 puan vermediğini soruyorum." QPR menajeri Ian Halloway Reading'e 2-1 kaybedince sitem ediyor biraz.

Hiç yorum yok: