12 Ekim 2009 Pazartesi

Mersin'de Altın Değerinde Üç Puan


Sıkıntılı bir dönem geçiriyor Çanakkale. Geçen hafta baya bir olay yaşanmış Karşıyaka maçında. İstifa etmişti hocamız ama yönetim kabul etmedi. Böyle bir ortamda oynanacaktı maç. Her maç öncesi bizim hiç bir eksiğimiz olmuyordu ve ben eksik olmasını istiyordum takımda. Bu maç öncesi Özgür'ün, İlyas'ın eksik olduğunu görünce ümitlenmedim değil bu maçtan. Hoca'nın anlamsız ısrarları ancak böyle sona erebilirdi. Bu galibiyete fazla şaşırmamak lazım. Bu ligde çoğu takım denk. Ne olacağı belli olmaz. Orada burada 5-0 olsun bizim olsun diyen Mersinliler'e de selamımızı gönderiyorum.. Bu lig daha bitmedi. Bizden çok daha kötü takımlar var Bank Asya'da.. Ne olursa olsun gelecek hafta Rize'yle en azından berabere kalmalıyız.

1 yorum:

GK dedi ki...

kesinlikle katılıyorum.özgür takımın dinamizmini tamamen yok eden bi oyuncu.orada oynatılması taraftarı değilim geldiğinden beri.bu yönden özgürsüz bi ortasaha daha hareketli ileriye daha fazla top taşıyabilen bi ortasaha olmuştur.

mersinlilerin 5-0 muhabbetine de değinmek lazım.bank asya 1.ligde pek iddaalı söylemlerde bulunmamak lazım.neyin ne olacağı belli değil.bu ligin en değersiz ve en genç takımı biziz ama düşen belki de mersin olacak.belli mi olur.