24 Ekim 2009 Cumartesi

İnciler #10

“Eğer İsa olduğunu düşünüyorsa, ben onun havarilerinden biri kesinlikle değilim.” Chelsea menejeri Ancelotti Jose Maurinho ile tartışmada. ( Mourinho da daha öncesinde“ İsa bile herkesçe sevilmemişti. Ben ne bekleyim?” demişti.) “ Gerçek topu göremez oldum ve kırmızıya odaklandım. İçgüdüsel olarak bana yakın olduğu için kırmızı topa gittim ve diğeri de yanımdan geçti.” Pepe Reina o meşhur plaj topu ile ilgili konuşuyor.“ Bu West Ham için bir kaç maç oynayıp sonrada Manu’da sevinmeyecek Carlos Tevez’in durumu gibi değil ki. Benim bu kulüpte 7 yılımı geçti.” Harry Redknapp, Tottenham’ın Portsmouth’a attığı gollerde kendisinin sevinç gösterisinde bulunmaması üzerine konuşuyor.


“ Bunu nasıl yaptım bilmiyorum. Teşekkürler, Bruce!” Beckham,İngiltere-Beyaz Rusya maçında sadece yarım saat oynamasına rağmen Steve Bruce tarafaından maçın adamı seçilmesi üzerine.
“ Maçın adamı olarak Crouch’u seçmedim çünkü geçen yaz beni geri çevirmişti.” Steve Bruce bu kararın arkasındaki mantıksal sebebi açıklıyor.


“ Xabi Alonso ve Gareth Barry ‘yi kiralamadığım için eleştirilmekteyim. Fakat onlarla imzalasaydım Song, Diaby ve Denilsın’u öldürmüş olurdum.” Arsene Wenger oyuncuları değiştirmesini engelleyen durum üzerine.


“ Herkes nereye gittiğini çok merak ediyor. Herhangi bir fidye notu da almadık.” Falkirk sözcüsü Keith Hogg takımın maskotu’nun kafasının gizemli bir şekilde ortadan kaybolması üzerine.“ Hangi takım geçekten büyük? Forest size Avrupa kupası gösterebilir. Newcastle kaç tane almış ki? Sanırım hepimiz bu sounun cevabını biliyoruz.” Nottingham Forest forveti Dexter Blackstock Newcastle’ı yıkan gol hakkında. Newcastle’dan bir oyuncu daha önceden iddialı şekilde, eğer Forest kazansaydı Avrupa Kupası’nı kazanmış gibi sevineceklerdi, demişti.ITV sunucucu: Steve? Agbonlahor adımdan başka bu İngiltere tarafına ne katıyor?
Steve Bruce: Hmm, tam olarak acemi adım.


“ Bugün benim doğum günüm, yani bu da arkadaşlardan erken gelen bir Noel hediyesiydi.” Blackburn menejeri Sam Allrdyce Burnley galibiyetinden sonra sözlerini biraz karıştırıyor. “ Kramponlarını kırmızıydı, beyaza geçti ve bu da büyük farkını golde gösterdi işte.”Charlton-Huddersfield maçında Izale Mcleod’ün golonden sonra spikerin sözü. Fakat gol kafa golüydü.

“ Defans oyuncusunun adı Shitov. Eğer sırıtacaksanız yatağa da gidebilirsiniz.” Clive Tyldesley, İngiltere-Beyaz Rusya maçında.“1990 da Tur bir reforma şahit oldu ve dağları icat etti.” Tur yönetmeni Cristian.

Hiç yorum yok: