25 Kasım 2009 Çarşamba

Klasik Barcelona Maçlarından Biri


Barcelona oyunda sürekli üstün olan taraftı. Sanki karşısında Inter değil de Inter Bratislava vardı. O derece rahatlardı. Herkes Barca'nın oyunundan çok zevk aldı birkaç senedir. Artık karşısında biraz daha dik durabilen bir rakip istiyor. Karşısında defans yaparak galip gelen bir takım da istemiyorum. Atak oynayarak Barcelona'yı yenebilecek takım ya da en azından Barca'ya karşı cesurca atak oynayabilecek bir takım istiyorum. Hani hep derler ya Anadolu takımlarının kaybedeceği ne var üç büyük takımlar karşısında. Defans yaparlar dururlar; sonucunda ne olur gene yenilirler. Atak oynamazlar. Barcelona örneği de buna benzedi. Sen Inter'sin, Chelsea'sin. Saldır adamlara. Sen de büyüksün. Milyon dolarlık adamların var. Hafta sonu bunu yapacak rakip olacağını düşünüyorum karşılarında. Inter'den zaten pek umudum yoktu sıra şimdi Real'de. Bu kadar dedim ama sonunda gene Barcelona'nın kazanmasını istiyorum.

Hiç yorum yok: