15 Kasım 2009 Pazar

İnciler 11 #

“Bu gerçekleşen bir rüya adeta. Sabaha kadar partide olacağım.” Boksör David Haye, Nikolay Valuev’i yenerek şampiyon olduktan sonra.
Bir canavarı yatıştırmaktan çok, tekir bir kedi ile oynamak gibiydi.” Yine Haye, Valuev’i yendiği maç ile ilgili konuşuyor. “ Hakemin verdiği kararda gözlerime inanamadım. Tamam, bir insan hatası olabilir ama karşılaştıklarımın en kötüsüydü.” Alex Ferguson, CSKA maçında hakemin Fletcher’a kırmızı kart gösterdiği pozisyonla ilgili konuşuyor.

“Bazen hakemlikte sadakatini kaybediyorsun. Çok kötü bir hataydı.” Chelsea mağlubiyeti sonrası sizce kim söyleyebilir. “12 adam.” Wayne Rooney Starmford Bridge’deki kameralara duygularını söylüyor. “Eğer bir fırtınanın içinden geçiyorsanız başınızı en yukarda dik tutarsınız, yani biz de bunu yapacağız.” Rafa Benitez asla yalnız yürümez.
“ Bu doğru. 19 yaşında komşunun kedisini aramak için ağaca çıktığımda sakatlanmıştım. Köyümde kahraman ilan edildim çünkü kediyi kurtarmıştım. Ne yazık ki ağaçtan düştüm ve dizimden sakatlandım.” CSKA’da Juande Ramos’tan sonra başa geçen Leonid Slutski, yaşadığı garip sakatlıkla ilgili konuşuyor. "Golf sahasında olmak çok güzel. Evde sadece mobilyaları tekrar düzenleyebiliyorsun.” Golfte Ryder Cup yıldızı Paul Casey sakatlıktan kurtulması ve evde feng shui işlerini bıraktığı için çok mutlu. “ Koluna çarpmadığını düşünüyorum, daha çok dirseğine çarptı.” ESPN spikeri Joe Royle Wolves-Arsenal maçında.

“ Diğer 19 menajere kimleri seçecekleriniz sorsaydınız, 10 tanesi Anelka&Drogba, 10 tanesi de Rooney&Berbatov’u seçerdi.” Andy Gray’a en iyi ileri ikiliyi sorduklarında, kendisinin verdiği cevap.
Futbolculara, başınız ağrıdığında gidip ilaç almalarını söylüyorum. Gerideyseniz, bu futbol sanayisinde sizin için dolu akbaba var, bu nedenle gidip ilacı alın başınız ağrırsa. Bir galibiyet bir ilaç gibidir.” Gold Coast United manajeri Miron Bleiberg biraz Maurinho-izm taslıyor.
“Kompany ve company (şirket) düzensiz bir zamanda.” Martin Tyler City’nin Fulham’ geçememesi üzerine. “United’ın bu zaferi onları Şampiyonlar Ligi’nde bür üst tura taşıyor.” BBC websitesinde resmin altındaki başlık. 3-3’lük skor beraberlik ki, Manu’nun galibiyeti değil.

“Hakemin, yan hakemin kaldırdığı bayrağı duyduğunu düşünmüyorum.” Barça maçında Sky Sports spikeri.

“Hakem düdüğünü yutmuş görünüyor.” Milan-Real Madrid maçında uzun süre faul çalmayan hakem için spiker konuşuyor.

İlginç Tezahüratlar

Fulham-Liverpool maçında Fulham taraftarları.
“12 kişi. 12 adamınız var.” (Fulham’a panaltı verilmediğinde)
“11 kişi. 11 adamınız var.” (Degen kırmızı kart görünce)
“10 kişi. 10 adamınız var.” (Carragher kırmızı kart görünce) Wycombe-Brighton maçında Brightonlu Craig Woodman’ın oyundan atılmasından sonra.
“No Woodman – no cry”

Hiç yorum yok: