23 Kasım 2009 Pazartesi

Hem Suçlu Hem Güçlü : Trabzonspor Yönetimi


Bu hafta olmasaydı gelecek hafta. O da olmasaydı devre arası yollanacaktı. Broos suçlu ilan edilmişti Trabzon'da bir kere. Ve sonunda gitti. 5 futbolcu da kadro dışı kalmış. Silva kadro dışı kalınca bakmışlar şimdi kaleye kim geçecek. Tolga Zengin. O da bizim çocuğumuz deyip kaptanlığı vermişler. Peki bugün kaptan yaptığınız adam hiç mi aklınıza daha önce gelmedi. Bir iki ay önce Tranzon seyircisi tarafından ıslıklanan da Tayfun değil miydi. O da kaptan olmuş. Gerçi Trabzon seyircisinin ıslıklamadığı adam mı kalmış. Taraftar haklı. Yönetim haklı. Futbolcu ve teknik direktörler haksız Trabzon'da. Üzülüyorum Trabzon'un haline. Böyle giderlerse bu durumdan daha kötüleri de onları bekleyecek. Ziya Doğan'a mı geri dönülür Samet Aybaba mı ya da Şenol Güneş mi bilmiyorum ama bana göre Hugo Broos iyi hocaydı ve Trabzonspor'un başında kalmalıydı.

1 yorum:

Great White dedi ki...

Sadri Başkan ve Yönetimi' nin yanlışları saymakla bitmez zaten..

Ben de sayfalarca yazdım durdum Yönetim' in yanlışlarını ve skandallarını..

Ancak hiçbir şey şu Yönetim' in sezon başında imza atmış olduğu en büyük fiyaskolardan birinin Hugo Broos tercihi olduğu gerçeğini değiştirmeyecektir..

Yönetim' in göreve geldiği günden itibaren yapabildiği bir iki olumlu atraksiyondan bir tanesiydi bu gudubet adamın görevine son vermek..

Bu köre birilerinin yolu göstermesi gerekiyordu zaten..