8 Temmuz 2009 Çarşamba

Defuor İçin Sıkı Pazarlık


İnternette gezinirken gözüm bu habere takıldı.''Defour için 13 milyon euro..'' Belçika temsilcilerinden Standart Liege de forma giyen ve kulübün kaptanlığını yapan Defour için Moyes'in 9 milyon euroluk gibi bir teklifi olmuş.Pek beğenmemiş bunu Liege yönetimi ve görüşmeleri durdurmuş.Ondan sonra ki günlerde ise Everton takımı oyuncusu olan Fellani'den bir açıklama gelmiş:''Defour çok kaliteli ve güvenilir bir oyuncu.Alınması çok iyi olur.'' demiş.Tabii ki Moyes'e akıl vermek Fellani'nin işi değil ama Moyes bundan etkilenmiş olacak ki Liege'in kapısını tekrar çalmış.Hemde gayet iyi bir teklifle:''13 milyon euro.'' Bunun üzerine tekrar masaya oturmuş Everton ve Liege kulüpleri.Anlaşma sağlanacak gibi duruyor heralde.Neyse ben bu haberi okuduktan sonra ilk işim Everton taraftarlarının forumlarına girmek oldu.Haber ne kadar doğru ne kadar yanlış bakayım dedim.Siteye gireceğim sonuçta.Balon haber olmasın..Bir de baktım ki alınmasını istedikleri oyuncuların başında geliyor Defour.Bir de şöyle bir kaç yorum okudum sitelerinde: ''Biraz pahalı ama onun görünümünü sevdim.Agresif ve çelik gibi duruyor.'' , '' Ben Moutinho yerine Defour'u istiyorum.Bize defansif yönü ağır olan futbolcu lazım.Bizim yaratıcı futbolcularımız var.Piennar ve Arteta defansif bir futbolcunun gelişyle daha yaratıcı oynayabilirler.Bizim tasarımıza uygun olan isim Defour..'' Böyle genç bir futbolcunun adının kulüpleriyle anılması onları heycanlandırmış anlayacağınız.Genç ve dinamik bir isim sonuçta.Geleceği parlak..Önümüzdeki bir kaç gün içinde neticeye bağlanmış bir Defour transferini duyabiliriz yani.

Hiç yorum yok: